Weer op pad - Reisverslag uit Kigali, Rwanda van Herman en Monique Visser - WaarBenJij.nu Weer op pad - Reisverslag uit Kigali, Rwanda van Herman en Monique Visser - WaarBenJij.nu

Weer op pad

Door: Herman

Blijf op de hoogte en volg Herman en Monique

07 Maart 2008 | Rwanda, Kigali

Gisteravond zijn de plannen voor de komende week een beetje aangepast. Aangezien we wachten op antwoorden en prijzen van leveranciers ga nu op weg naar Nyabimata, via Butare, met de bus.

Dan kan ik daar een netwerk aanleggen ( de spullen gaan we zometeen 'even' kopen) en een database voor de registratie van ziektegevallen.

De telefoonverbing daarheen ligt al een paar dagen plat dus maken jullie je maar niet ongerust als je niks meer hoort!
Een medewerker die er vandaan komt vertelde dat je ervandaan ook niet kan bellen. Er is ook een schotel om via de satteliet te bellen, maar daar is ook al een tijdje wat mee. We zijn speciaal daarvoor vanmorgen bij het hoofdkantoor van de schotelleverancier langsgeweest.
Ik heb daar instructies gekregen en ga kijken of ik er wat aan kan doen, als dat niet lukt komt er iemand vanuit de hoofdstad (220km) om de electronica te vernieuwen.

• 07 Maart 2008 - 16:07

Olga:

Take care und viel Spaß

• 07 Maart 2008 - 21:54

Hedwig:

Men zegt "de techniek staat voor niets", maar zo zie je maar weer dat de techniek toch wel iets nodig heeft.
    succes en tot hoors danwel site's.
    groetjes Hedwig

• 08 Maart 2008 - 07:02

Jacqueline:

Het geeft je vast een apart gevoel dat je met je kennis daar echt iets voor de mensen kan betekenen.Het ga je goed.Ook de groeten van de rest van de familie. Je zus.

• 08 Maart 2008 - 10:09

Marieke:

Herman, ik wens je veel energie toe. Toekomstige energie en electriciteit voor de dorpen. Maar ook energie om alles wat je ziet goed in je op te nemen, zodat je hier nog jaren van kunt genieten.